Cansen oğlum 22 aylık falandı şuan 5 yaşında
Oda konuşup çiş demezdi
Biz sürekli çiş - koko diye evde konuşurduk misal ben çişim geldi tuvalete yapmalıyım derdim falan
Hatta ben büyük klozete otururdum onuda yanımda onlar için olan küçüğe oturtdum.
Pipisini kaşımaya tutmaya başladığında anlardım hemen
Birde büyük tuvaleti geldiğinde
Şöyle 1 dk kadar kitlenir durur biyere ordan anlıyorum tutmaya çalışırdı.
Sticker çok işimizi çözdü
Bende bahar mevsimine geçerken başlamışdım
Çünkü çocuk gelişimci arkadaşım
İşediğinde üstüne kışın soğuklukdan rahatsız oluyorlar bir müddet sonra tutmayı ve tuvaleye yapmayı öğreniyorlar demişdi.
Gecede 1 gün kaçırdı sürekli değiştirdim
Ertesi gece kaldırdım bi kaç kere
1 inde tutdurdu 3. Gece yine kaçamak oldu ama bu sürede gündüze adapte olmuşdu çokdan
- Gece kendi kalkdı sonraki günler birdaha hiç yapmadı
Sıvı tüketimini gece yatmadan 1 - 1.5 saat öncesinde kesiyordum.
Büyük tuvaleti biraz zorladı oda şöyle oğlum doğdu doğalı gaz ve kabızlıl problemi olan bir bebekdi
Aşırı tutardı kakasını
20 güne kadar onada adapde oldu ama 20 günde toplasanız 4 kere anca çıkmışdır öyleydi.
Birde çocuklar büyük tuvalete çişe göre daha zor adapte oluyor vucudunda bir organ bir parça düşmüş gibi hissediyorlar. Ama siz kendinizden eminseniz beze kakasını yapsın diye bile dönmeyin. Eğer şuan bebeğinizin adapte olucağını düşünmüyorsanız bir süre daha bezle devam edip ilerleyen zamanda tekrar eğitime başlayabilirsiniz
Stickker güzel iş görüyor tuvalet panosu tavsiye ederim