Merhabalar dün adetimin başlangıcıydı inanılmaz ağrı oluyor kasıklarımda genital bölgemde idrarı mı yaparken ağrı giriyor yanma gibi değil zorlanıyorum yaparken ve çok çişim varmış gibi ama öyle değil. Neden böyle oldu acaba doktor yokmuş bugün gidemedim parol içtim biraz rahatım. İlk adetim diye mi böyle oldu yoksa başka bi şey midir. Başına gelen varsa yazsın lütfen