poyrazin_annesi28 Mhtpflz Dahiliyeye gidip ilaç kullanımına başlaman lazım. Kadın doğum doktorun söylemedi mi
Buse-ozdmr Mhtpflz normal değil acil doktorunla gorusup sana ilaç yazması gerek bebekte gelişim geriliği erken doğum veya dusuk yapıyor mutlaka kullan ben hamılelıgımjn en basından berı kullanıyorum ilaç😊
Hnde85 Mhtpflz Troid için endokrin bölümüne gitmiştim doktorumun yönlendirmesiyle ki düşüktü benim endokrin doktoru gebelikte troid sınırımız en fazla 3 demişti bunyüzden doktorunuzla görüşün endokrin bölümüne mutlaka yönlendiriyorlar bebeğin gelişimi için önemli sağlıklı doğumlar
Hhavvaa Mhtpflz benimde normalde troidim yok ama hamilelikte çıkıyor hep ilaç kullanıyorum sabahları aç karnına ama miğde bulantısı falan yapmıyor bende iki türü var zaten bu ilacın diğerine baslayabilirsin doktorumla konuşup ama ihmal etme çok yüksek çıkmış seninki Allah korusun düşük tehlikesi yapıyor troid yuksekligi
Eclipse3 Yuksek gebelikte 2,5 alti olmasi gerekiyor 5 yildir troid hastasiyim gebeligim boyunca her ay duzenli kan verdim degerlerime gore ilacimin dozu ayarlandi mutlaka doktorunuzla gorusun
Mhtpflz Eclipse3 canım aslında kullanıyordum ama gebelikte midem aşırı bulanıyordu sabahları aç karnına içemedim kusuyordum sonra bıraktım kasım ayında yine tiroit için kan verdim 2.00 falandı diye hiç içmedim
Mhtpflz Buse-ozdmr allah korusun kullanıyordum ilaç aslında ama midem bulanıyordu sabah kusuyordum ilacı içemedim o yüzden bıraktm sanrm baslamam lazm
Minikyildizim Mhtpflz tiroid ilacı bir gün bile aksatmaya gelmez düzenli kullanım ve düzenli kontrol ister asla ihmal etme
Eclipse3 Mhtpflz anladim cnm benimde ilk 4 ayim bulantiyla gecti cok zordu hem troid hem demir hapi aliyordum sabahlari ac karna hep cikartiyordum ama mecbur ciksada iciyordum gecmis olsun tekrar insallah gecer cabuk mide bulantin
Hnde85 Mhtpflz Telaş yapmayın Allahın izniyle troid ilaçları var sadece ihmal etmeyin doktorunuzla görüşün önlem olsun …İçinizi ferah tutun…
femme Mhtpflz normal degıl dahılıyeye gıtmenız gerekıyor , cunku doktorlar gebelıkte 2,5 olmasını ıstıyor tabı endıselenmeyın ılac verıyolar düşüyor , zaman kaybetmeden gıdın önemlı bı hormon