Egemooms 1 ay çok uzun bir süre şekeriniz yüksek çıkmış endokrin veya dahiliye takibinde olmanız lazım. Diyet yaparken de şeker ölçüm aleti alıp kendi şekerinizi olcmeniz gerek. 1 hafta diyet yaparken ölçüm de yapın sonra endokrin veya dahiliye doktoruna bu değerleri gösterin. Aç karnına, ilk lokmadan 1 saat sonra ve ilk lokmadan 2 saat sonra(1 saat sonra olctugunuz 140tan çok çıkarsa 2. Saati ölçün çok değilse gerek yok) Bir gün sabah değerlerini, diğer gün Öğle ve akşam değerlerini ölçün 1 haftaya tamamlayın. İhmal etmeyin lütfen 1 ayı beklemeyin.