Egzamalarım her zaman dönem dönem çıkardı ama hamilelikle arşa çıktı resmen. Saçımın içi kulaklarımın arkası aşırı kötü oldu. Dökülüyor, kaşınıyor, yanma yapıyor. Koltuklarımız gri renk. Oturup kalktığımda heryer bembeyaz kabuk oluyor. Ketoral şampuan kullanıyordum ara ara. Şimdi doktorum bir kez kullan dedi sadece bugün alıp bir kez yıkayacağım. Bunu yaşayıp doğal farklı çözümlerini bulan var mı aramızda acaba ?