hayalperest2310 Şu an için bir gebelik yok ama olabilir. İlk doğumum sezaryendi. O kadar zorlandım ki. Kızım 8 gün küvezdeydi. Her gün 3 kere 4 kat in çık toparlanmam çok uzun sürdü. Bu sefer yine 5. Katta evim yine asansör yok. Aynı şeyler olur mu korkusu çok yoğun yaşıyorum 😶😪