Hnde85 27 haftalık hamileyim buara tansiyonum hep 9-5 ve sürekli başağrısı yaşıyorum parol bile içmek de istemiyorum var mı böyle bir durum yaşayan?
Hnde85 Sevvl Evet yüksek tansiyondan kork diyor bu normal tuzlu tüket diye ama tabii bu süreçte zorluyor sabredicez …Hayırlı doğumlar sizede teşekkürler…
Beyza777 Benimde sürekli düşük ve basımı ağrıtıyor 1 bardak ayrana biraz tuz karıştır iç hem agrıyı geçiriyor hem tansiyonu düzenliyor
Rena94 Bende usm zamani tansiyon dusuyor bayiliyorum 26 haftan beri(( dunde kontrolde ayni durum oldu 29 haftayim