Kızlar dün çatı muayenesi oldum. Azıcık kastım biraz ağrıdı ama geceden beri bi sızı var adet ağrısı gibi ama değişik neden oldu acaba çünkü 37+3 teyim henüz gelmeye niyeti yok aşağı inememiş dedi çatımda darmış bebek 3,500 olursa normal çok zor olur haftaya gel dedi ama bu ağrı ne anlamadım.