femme Gulsumv merhaba bişey sorucam doktorunuzmu verdı yoksa sız mı basladınız bırde kaç aylık ıken ıcmeye basladınız
Gulsumv femme herhangi bi yan etkisi olmadı bende 37 haftalığım suan önceden baska ilaç kullanıyordum simdi buna geçtik doktorum verdi
Birmelekanfnesii Yarensgr kaç haftalık başladınız ve bebeğinize etkisi oldu mu kilosu açısından flaan
Yarensgr Birmelekanfnesii ben 13 haftalıkken başladım bebegime etkisini bilmiyorum ama bana cok etkisi oldu hiçbişey yapasım yoktu cok halsizdim dışarıya dahi cıkmak istemiyodum ama kullandıgımdan beri cok aktifim beni kendime getirdi gercek anlamda
Birmelekanfnesii Yarensgr AA çok iyi o zaman bende de halsizlik var insallh bizede bebekelrimize de iyi gelir
Yarensgr Birmelekanfnesii inşallah canım doktorum bana dogumdan sonra 6.aya kadar kullancaksın dedi sana öyle bişey dedimi
Ummu1234 Birmelekanfnesii ben 16 haftalıkken başladım bi yan etkisinde yok gece yatarken içiyorum. İştahım açıldı onunla alakalı mı bilmiyorum😂
Yarensgr busrabrbr kan hapı ve d3 de kullanıyorum balık yağı ve içerisinde bir çok destekleyici madde içeriyor