Beni kayıt etti yeşil liste mi neyse ona ama memleketime gidecektim hazır gitmişken orda bir iki doktora gittim tabi dünyanın parası gidiyor özellerde. Ense kalınlığını yanlış girmişler ondan dolayı da perinatolojiye yönlendirmişler bugün devlet hastanesinden randevu almayı denedim çünkü içim rahat etmiyor. riskli gebe yazan yerden aldım sonuçta riskli gebelik durumu olduğu için bizi buraya yönlendiriyorlar