Udu zaten bir kıyafeti en fazla 4 kere giyiyor leke çıkartmasa ne olacak önemli olan bebeğin sağlığı bence, ben de temiz içerikli ürün kullanıyorum henüz ek gıdaya geçmedik ama kaka lekesini ve çilek lekesini çıkartıyor benim kullandığım deterjan. Deterjanı doğru kullanmakta önemli tabi ki beyaz zıbınlarım bile pırıl pırıl ve hiç sertleşme falan yapmıyor bebeğimin örgü yeleklerini de aynı deterjanla yıkıyorum yumuşacık kalıyorlar. Rahiki mahtum markasının bebek deterjanını kullanıyorum.