femme Aysenur222 normalde benım hesabıma gore 12+1 olduk ama doktoruma gore 12+6 💓 sımdılık ne ıyı ne kotu yanı anım anımı hıc tutmuyor :/// bı an süperım bazen berbat
dlndln Aysenur222 birgün iyi diğer gün kötü koku hassasiyetim devam ediyor yemek yaparken zor oluyor mide bulantısı devam 😑
femme Aysenur222 ya hassasıyet hep var ama oyle dokunamıyorum ıc camasırı bıle gıyemıyorum denıcek vazıyetde degıl az az oluyor , doktor yenı vıtamınler yazdı onlar bende baya uyku yapıyor sabah ıcınce
Aysenur-2019 13+2 deyiz sabah bulantıları ve koku hassasiyeti var cok fazla. magnezyum kullanıyor musunuz bana verdi kasılmaların olur dedi ama ben daha kasılma yok diye başlamadım
Aysenur222 Aysenur-2019 magnezyum vermedi kasılma degilse sırt agrısı oluyor arada ondanmı verdi sana acaba erken vermiş gbi omega kullanıyorum sadece karışık balık yapıda var içinde
Aysenur222 femme karışık omega kullanıyorum içinde balık yağıda var şuanda kan verdim kanıma bakılcak düşükse kan hapı demir vericem dedi
Aysenur-2019 Aysenur222 Dekavit ferrum magnezyum hepsini bir verdi bana balık yagı için bişey soylemedi sen ne kullanıyorsun balık yaglı