Sevval0308 Kizlar selamlar. Geçen cumartesi randevumuz vardı 12+5 de çok şükür yavrumun cinsiyetini ve sağlığının gayet yerinde olduğunu öğrendim. Normalde gün içinde ara ara sol kasıgimda sızlama ve bel ağrısı hissediyordum. Bu arada hamileliği belirtisiz geçirenlerdenim. İki gündür ne sizilti var ne bel ağrısı arada migdem kalkar gibi oluyor lakin kusacak derecede değil. Doktorum bu gidişinde demir ilaci ve balık yağı başladı ikisini içerken de kötü hissediyorum.normal hayatımda da balık yemek zaten. Neden böyle oldu diyorum boşuna kuruntu mu yapıyorum çok şükür bir kanamam vs yok ama içten içe sanki bir belirti olmalı gibi geliyor :(((( 🥲🙄
AyFa1608 Sevval0308 çok normal. İnsan hamile olduğunu öğrenir öğrenmez kuruntular başlıyor. Acaba iyi mi yaşıyor mu vs vs. Bulantım bi gider bi gelir takılma onlara benim 16.haftaya kadar bulantım vardı ama kusmuyordum kuru bulantı sonra bi sabah uyandım hiçbişey yok hamile değil gibiyim bi yandan kuruyorum bi yandan seviniyodum bulantı yok diye nazar ettim kendime sonra geri geldi bi var bi yok 20.haftada acı su çıkarmaya başladım sabahları 1 haftaya o da geçti şu an rahatım. Bel ağrısı falan bazen olur bazen olmaz. Bebişin büyüdükçe kasıkların karnın sızlayanlir acı sancı tarzında olablir şiddetli ve kanamalı olmadığı sürece sıkıntı yok korkma rahim büyüdükçe kaslar gevşiyor ve sancı olabliyor. Ben şu an 23+1 im 16 dan beri hareketleri hissediyorum 20 den sonra şiddetlendi netleşti ama bazen 1-2 gün adam akıllı hissetmiyorum gene kuruyorum sürekli hareket ettirmeye çalışıyorum. Karnımı sallıyorum tatlı yiyorum uzanıyorum vs annem gülüyor rahat bırak çocuğu senin isteğine göre hareket etmez uyuyodur falan diye. Ama işte hareket etsin rahatlıyım geri uyusun istiyorum 😂 sanırım doğurana kadar bu kuruntular devam edicek. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥲
11115 Sevval0308 selam canım, her kesde bekirti olmaz, kişiden kişiye fark var, kendini strese sokma öyle, rahatla bebeyine odaklan, kendini üzme lütfen
Aysenur222 Sevval0308 benim de 13 haftalık inanki senin gibiyim miğde bulantım cok cok az kusma yok hiç olmadı uyku var sırt agrısı cok az bi gidip geliyor bazen hamile degilim sanki diyorum ama aslında vucut hamileliğe alışıyır muş bulantın gecmeside bundan göğüslerim hassastı tamamen bir haftadır gecti sizin nasıl
Cayvarmiya Canını sıkmaaa💕 keyfine bak ♥️ her zaman ağrı sızı olacak diye bir şey yok ki olmasında az keyifli hamilelik geçirelim 🫶🏻
Sevval0308 Aysenur222 canım benim hamileligimi ogrendigimde 3 hafta kadar göğüs hassasiyetim oldu. Sonra bu zamana kadar sadece uyku hali ve bel ağrısı ara ara da kasık sizlamasi yasiyordum ama miğde bulantisi felan yoktu işte bir anda gidince iki gündür sanki hamilelik öncesi gibiyim yatarken kalkarken hep hamile değilmişim gibi :( onun için tuhaf hissediyorum
Sevval0308 Aysenur222 kız dedi doktorum yüzde 95 yılların doktoruna gidiyorum ve rüyamda çokça kız gördüm çevremde herkes bizce erkek dediği halde bizim eşimle içimizden hep kız geçiyordu.rabbim.hayirlisini versin tabi önce sağlık :/
berceste5155 Sevval0308 ilk üç ay adet ağrısına benzer ağrılar oluyor ve bebeğin tutunmasıyla beraber ağrılar bitiyor. Ben de senin gibi hiç belirtisiz hamilelik geçirdim demir ilacı bende mide bulantısı yaptı doktoruma bunu söyledim ilacımı değiştirdi. Bebeğin hareketlerini hissedene kadar her annede aynı kuruntular oluyor ne zaman ki hareketlerini hissetmeye başlıyorsun o zaman bebeği takip etmesi kolay olduğu için endişelerin gidiyor.
Aysenur222 Sevval0308 aynen öle kız cocugu herkese nasip olmaz bak anne babnın ne kadar günahı olsa kabir azabı cekse arkasında bir kız cocugu bıraksa o kız dua etse anne babanın günahları siliniyor muş gerçekten nimet kız cocugu benim belli degil bir hafta sonra gidicem bakam
Sevval0308 Aysenur222 rabbim hepsini hayırlı evlat etsin sağlıklı olsunlar içimizdeki vesveseleri alsın götürsün biran önce