Sirkelimon Kupeli21 uyumadan önce 7 tane ayetel kürsi okuyup sağıma, soluma, önüme, arkama, üstüme, altıma ve en son da içime üflüyordum
Busrayaa Yastığının altına metal bir kaşık koyman yeterli canım ben de 14 haftalık gebeyim. İlk 8 hafta çok kötü rüyalar görüyordum. Besmele ile dualarını edip uyuman yeterli. Ama kesinlikle uyurken başının altına yemek kaşığı koy benim tamamen kesildi. Annem söylemişti :)
Gamzesa Hormonlardan dolayı kötü rüya karmaşık seyler görmek normal kendinizi korkutmamaya çalışın uyumadan önce ne düşünürseniz yada bilinç altında ne varsa onu görürsünüz içinizi ferah tutun karnımızda masum bir canlı var Allah bizi daha cok korur hurafe seylere inanmayın bence
Nidaoruc Sadece o kadar olsa yine iyi neler neler oluyoda normalmiş hamilelikte bi zamandan sonra geçiyor dualarla dikkat li olmakla vs.ama dayanilmiyorsa iyi bir hocaya gitmekte fayda var ben 3. Hocadan sonra sifa bulabildim
Denisss37 Rüyalar hormonların yükselmesinden kaynaklanıyormuş. Bende garip şeyler gçrüyorum bazen ama hiç farklı şeylere yorup kendimi korkutmuyorum. ☺️ Paranormal birşeyde yaşamadım 😀 hurafelere inanmayınız. geçecek 🫠