Kızlar, annelerimm, gebelikte özel bölgesinde siğil çıkan oldu mu? Suan tedavi sürecimdeyim dondurdular. Bir çoğu döküldü. Minik minik kaldı onlarda bu hafta dondurulup dökülcek insallah. Daha 2.5 ay dogumuma. Gecer mi sizce? Normal dogum yapabilir miyim? Yapan var mı aranızda?