Kızlar 30 haftalık hamileyim. Sadece sağ ayağım şişiyor ve çok acıyor. Sol ayağımda şişlikyok ama onda da uyuşukluk var birkaç gündür çok rahatsızım yürüyüş yaptığımda bile geçmiyor doktor randevum haftaya. Siz hiç yaşadınız mı bu durumu neler yaptınız neden kaynaklı olabilir. (Ekmek tuz vs. Çok tüketmiyorum)