Aslikuti 14 ve 16 haftada doktorum %90 kız dedi.Şimdi 18 haftalık olduk.Bugün başka bir doktora gittim ve kesin erkek dedi.Kafam çok karıştı 🤦♀️ Aynı durumu yaşayıp detaylıda farklı sonuç alan oldu mu?yada aynı durumu yaşayan?
-leyla92- Aslikuti 14 haftalik Ken soyleyen doktor ikili testtemi soyledi banada 12 haftlaik yuzde 90 kiz dedi perinatoloji bende erkek hissediyoeum
kbra19 Aslikuti ne kadar çok cinsiyette yanılıyor doktorlar 16 da yanılacak bir hafta değil ama Rabbim gönlünüze göre versin 🌸
Mervegedik22- Aslikuti 14 ve 19 haftalıkken özeldeki 2 farklı doktor erkek dedi sonraki gittiğim 2 farklı doktor kız dedi doğunca ogrencez artık 26 haftalık olduk 🤣
Aslikuti -leyla92- ikilide erkeğe benzetti sonraki kontrolde kız dedi kesin konuştu bugün erkek olduğunu öğrendim