-leyla92- yanılma payı oluyor o yüzden benim doktorum 16 yı bekledi 16 ya kadar da perinatolojide ikilide kıza benzetmişti, kendi doktorumda 13 haftada kıza benzetmişti.. 16 da artık değişmez tamam kız dedi aşışveriş yapabilir miyim dedi yap dedi 🤷🏻♀️ Detaylıda yaptırdık kız 👧🏻 yani bende hiç değişmedi