Dygky22 Kubraa033 doktorum yazdı ben yurtdışında yaşıyorum burada reçeteyle gidip alıyorsunuz ama bence Türkiye de illa vardır.
tugbacns Dygky22 aynı şekilde bende çok kilo aldım 15 kilo kadar onun da etkisi vardır mutlaka. Tabiki durabildikleri kadar dursunlar 😂 ama 6-7 hafta da çok kısa geliyor artık zaman hızlı geçiyor gerçekten 😂
Dygky22 tugbacns valla başta hiç geçmiyo gibiydi bu haftalar tüm ağrı sızıya rağmen aşırı hızlı geçiyor😂😂 doğumu nasıl yapacağını düşündün mü sezaryen mı yoksa normal mi 😂
tugbacns Dygky22 aynen ilk zamanlar daha yavaştı bencede 😄 büyük bir ihtimalle sezeryan olacak bebekler üst üste duruyor çünkü doğum pozisyonunu almazlar diye düşünüyoruz doktorumla ama bakalım zaten bende riske atmak istemem herhalde