Merhaba bir sorum olacak size ilk gebelik takibimi başka bir sağlık ocağı yapıyordu neredeyse 3 haftada bir arayıp kontrol altında tutuyordu beni fakat şuan bağlı olduğum sağlık ocağı ebesi hiç aramadi 20 haftalık oldum tetanoz aşısı vs içinde aramadi yeni bir sistem mi var yoksa benim ebe mi unuttu merak ettim 😁