Muhammedamine Ilkbebek123 bence erken 39. Haftada sezeryan oluyor . Anne karnında geçen her bir gün çok kıymetli . Mecburi bir durumunuz yokmuş sonuçta
elifiii Ilkbebek123 sakincali bir durumunuz yoksa sezeryan icin doktorlar genelde 38+ ve 39+ haftalari tercih ediyor.
Balarisi_ Ilkbebek123 ben 37+3 teyim kendi isteğimle sezaryen olacam ama doktorum 38+5ten önce almayacağını söyledi ve haftaya cumaya gün verdi haliyle bekleyin bence daha erken