KeremikoBayky Tefal almayın bence bana türk markası bozulursa parçasını bulmanız kolay olur vs dediler aldım, yorumlarına bakınca şans işi sanırım memnun olanda çok olmayanda ki ben olmayan tarafım. 7 ay oldu alalı iki defa servise gitti öyle detaylı bir temizliğide yok ayrıca püsküllü halı varsa takılıyor duruyor, sandalye, kablo ne varsa kaldırmak gerekiyor, yatağın altına giriyor çıkamıyor..