Kucuk_melegim Kizlar bugun ntsye girdim biraz sancım çıktı açılma varmı diye bakıldı altan parmakla sonrasi kanama oluyor mu doktor olmaz dedi zorlamadi fazla
A_syma Kucuk_melegim Haftaniz erken diye hassas muayene yapilmistir. Kanama ,leke olmaz. Tetikleme hamlesi yapmamislardir.
1aysekaplan Kucuk_melegim bende olmuştu ama kanama değilde peceteye kahverengi leke gelmişti ama iki üç kere yapmışlardı her tuvalete girdiğimde az az gelmiştipeceteye
KeremikoBayky Kucuk_melegim ben 2 haftadır kontrollerde nst ye bağlanıyorum sancım çıkıyo alttan kontrole giriyorum valla doktor pek de parmakla değil elle giriyo komple bayağıda zorluyo ama ne kanama var ne doğum başlangıcı paşa tahta kurulmuş ilerlemiyo kanala
1aysekaplan Kucuk_melegim ozman gelmez canım benim hem acımıştı hemde iki üç kere yapmışlardı hatta bu alttan muane aleti varya onu bile sokmuslardi iki gün hastanede yattım 34+2deydim sancım var diye yaturmislardi sonra kesilince ve acilmam olmayinca geri eve yolladılar
Kucuk_melegim 1aysekaplan benmde sancım çıktı ama açılma yok şu saaten sonra gelirse gelir dedi haftan artık pekte küçük değil dedi 34 den öncesi için iğne yapılıyor dedi bizde 34+4 uz şuanda 36 olalim inşallah 10 gun sonra kontorlum var
Kucuk_melegim KeremikoBayky hahaha maşallah yok bende 2 parmakla baktı 😪 o bile yetti yani zorlamadi ama
1aysekaplan Kucuk_melegim bnaa ciğer gelistirici yapmislardi bugün randevum vardi 37+0 dayım suyu kalp atışı felan güzel çıktı agrimda yok nst girmedim bu sefer bir hafta daha beklicem nst girmek icin
Kucuk_melegim Minikalbim111 yok canim acımıyor yani bende doktor cok hassas davrandi o yuzden acımadı
Kucuk_melegim Minikalbim111 bende açılma varmi diye bakmak zorundaydu emin olmak icn ama normalde 36 haftada oluyor
Kucuk_melegim Minikalbim111 bakarlar ozmaan çatı muanesi şart normal doğum yapabilirmisn diye bakiyorlar