Pas_sion 20+5 hamileyim bebek hareketlerini bı gün çok net hissediyorum bı gün hiç hissetmiyorum normal mi
beyazaycicegi Pas_sion Normalmiş, bende de öyle. Tedirgin olmuştum ama 1-2 hafta sonra daha net çok hissedersiniz diyorlar 🌸🥲
aogoya Pas_sion gayet normal 2-3 hafta sonra artık net hissedilir her zaman hareket etmezler o haftalarda ortalama 28-29 haftalarda sert bi şekilde hissedersiniz o yüzden tedirgin olmayın daha küçük şuan
denizarenmom Pas_sion 27+4uz hareketlerini duzenli hissetmeye baslayali 1 hafta oldu doktorum da bu cok normal demisti🤌
Betul_1 Bende yirmi haftayım plesenta önde daha hisedemiyorum ultrasonda bebek bile görünmüyor perinatolıjide göremedi tekrar gel dedi
minikoglumuz Bende 20+5 gunluj bende cok belirgin olmamak sarti ile 2.3 gunxe bir boyle kalp atar gibi seyurme gibi hissediyorum. Dolu dolu Bi hareketlenme yok ne zaman tam hissetme dönemleri oluyor . Kilolu da değilim aslında