Benim doktorumda 2 defadır 1 hafta geriden geliyor dedi. Başka nedenlerden dolayı diyetisyen ile devam ediyorum 1 aydır. Benim kilo almamam gerekiyor. Bebegi besliyoruz doktor öyle söyledi. 1 ay oldu salı günü kontrolum var bende cok merak ediyorum ne durumda yakaladı mı haftasını diye. Sabah haşlanmıs yumurta, 2 tam bugday ekmek, domates, yeşillik, peynir, zeytin. Öğlen çorba ve sebze yemegi. Akşamda et,balık,tavuk. Tabii hepsinin bi ölçüsü var. 3 tane ara öğünüm var.Ara öğünlerimde badem,ceviz veya fındık yanına süt, yogurt veya kefir, meyve. Ben bu sekilde besleniyorum. Burada yazıyorlar kaşar,muz falan bebege kilo aldırıyormuş.