Hamileliğimin 21. Haftasındayım detaylı ultrason kontrolüm vardı Bebişimin kafasında ki su sınırının 9.5 olduğunu alt sınırın 10 olduğunu söyledi İstersem karnımdan su aldırabileceğimi yada yurt dışı test yaptırabileceğimi söyledi o günden beri çok huzursuzuz ilerlerse diye korkuyorum tavsiyesi yada deneyimi olan var mı Rabbim tüm yavrularımızı sağlıkla kucağımıza versin inşallah 🙏