Falancahanim 4 haftadan küçük 9.5 mm kese var dedi 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı Bebek bu dönemde mi oluşuyor ? Normal mi bu acaba
Rwerdst Falancahanim ben 7.1mm le görmüştüm. 20-25mmden sonra falan tamamen bebeğin mm sine bakıyor artık. Şuan keseyi kontrol eder. Günde 1mm büyüyor kese. Biz biraz sıkıntı yaşamıştık kese büyümesinde ordan biliyorum 😅
Fatma63_41 Falancahanim bu haftada bebek.gorunmez canim kese olur ama embriyo olmaz kendimden biliyorum 9 haftalikken gittim randevu bulup kalp atışını duyduk kafana takma bazen geç dollenme olabiliyormus
berceste5155 Falancahanim kese boyutundan anlamıyorum ama belli ki geç döllenme olmuş allahın izniyle yakında kalp atışını da duyarsın benim kızımda geç döllenme 5.haftada keseyi gördük 6.haftada kalp atışını duyduk
Falancahanim Sureyya1 Öyle dedi 4 haftadan küçük diye acaba bebek için mi diyor asla anlamadım.. günümü de söylemedi ağar topar kalktım
Falancahanim Sureyya1 Umarım diğer gidişimde netleşir birşeyler . Resimde de sanki karalı gibş olan kese, içindeki nokta gi olanda bebeğe benziyor