Annecim58 Sevilgt oğlumun ismi Miraç kardeşi de erkek olacak daha içime sinen pek işim yok ama ayaz Enes efe Melih düşündüklerim
dreampreee Sevilgt bir kızımız olacak ismini sofia ada düşünüyoruz 💖 erkek olsaydı egehan da karar kılmıştım🥹💖
nlrsena Zeyd bera diye düşünüyoruz karar verdik gibi bakalım 😅😅 artık doğum da yakın değiştirmeyiz heralde 🥰🌸 hepsi sağlık sıhhatle yaşasın inşallah💗
Ayse444 Oğlumun adını barlas koyduk şimdi iki numarama hamileyim erkek olursa barbaros yada baybars koyacağız kız olur nil yada vera koyacağız
Annecim58 Sule0606 3.cicugunuz mu sizin Allah bağışlasın 🙏bizim cinsiyete değişmezse kız demişti doktor ama abisi gibi erken gösterdi cinsiyeti erkek olduğunu öğrendik 🙏😅kız olsaydı bende kesinlikle Miray düşünüyor dum. Miran ismi de güzel
Sule0606 Annecim58 evet 3 numara 🙃 Amin Allah razı olsun canım. Sıraç ismi de hep aklımdaydı oğlum istemedi. Bende Miran koydum. Mirza da güzel uyumlu oluyor. 🤯 İsim işi zor gerçekten.
Hilal_-aggul Sevilgt İlk oğlumun ismi Muhammed Emin şuan ikinci oğlumu bekliyorum emir efe olacak inşallah 🤲
Lulu02 Sevilgt ben Yiğit Buğra koyacağım inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı🙏
Pnarvrl ben de cok kararsizim listemde isimler var ama kesin bu diyemiyorum kizimin adi erva sultan oglum icin selim ersan eren mahir sizce hangisi😅 ben en cok selime yatkinim