Herkese selamlar.
İkinci hamileliğim. İlk hamileliğimde 44 kilo ile hamile kalıp 56 kilo ile doğum yaptım. Sezeryan. Bu hamileliğimde 58 ile hamile kaldım. Şuan 63 kiloyum. Kontrollerde bebek hep haftasıyla uyumlu sıkıntı yok elhamdülillah. Bu arada ilk bebeğim erkekti. Bu bebeğim kız.
Ama karnım 5 aylık karın gibi. Bebekte kilo sorunu yok.Doktorum bebeğin bir sıkıntısı olmadığını kilonun zaten anne için iyi bir şey olmadığını söyledi.
Yinede biraz karnım çıksın istiyorum. İçerde rahat hareket etmiyor mu acaba diyorum 🤔😂 oğlumda karnım daha büyüktü sanki. Sizde durumlar nedi?
İkinci sezeryan için 37. Hafta da mı gün veriliyor? Sorayım bunuda 😂
Offf ne bileyim ya 🤦🏻♀️😂