1gebegunlugu Günler o kadar hızlı geçiyor ki daha dün kan testi vermiş gibiyim🥹 az kaldı şaka gibi şuan duygusal bir pandayım resmen
cahillesohbetikestim 1gebegunlugu son 85 🧿💙 yarın 28 haftalık oluyoruz Allahın izniyle. 💙 ama sezaryen olacağı için daha erken olur büyük ihtimalle 🤣
Lilyumfokimum Maşallah canım aynıyız bugün 20+0 Allah sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah. Hazırlıklar nasıl gidiyor? Ben herşeyi eksik diye alamadım diye kudurup duruyorum :)
1gebegunlugu Lilyumfokimum benim ikinci çocuğum 😂 ilkinde de son 5 hafta kala aldım bundada son haftaya doğru alacağım kocam doğmamış bebeye don biçme diyor😂
gzl_2320 1gebegunlugu allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bizim de 20+3 olduk bugün💙 plasentanın ön kısmında kanama alanları var maalesef her kontrolde güzel haber almayı ümit ediyoruz
denizarenmom 1gebegunlugu 20den sonrasi su gibi geciyor 🫣 20+0 oldugumuzda bu 20li haftalar nasil biticek demistim 27+4 oldum bile surdu kaldi bitmesine 2 hafta🥹
1gebegunlugu denizarenmom kesinlikle öyle 5 haftalıkken daha 15 hafta var yolu yarılamaya diyordum öyle hızlı geçtiki. Şimdi daha hızlı gececek eminim