Ebruardaugur Canım ben çok memnun kaldım ben gittiğim de 19+4 dum o yüzden beni 3 hafta sonra tekrar çağırdı kontrol amaçlı 1 saate yakın sürdü ilk 40 dakika baktı yüzünü pek göstermedi çekingen davrandı biraz gez 10 dk dedi daha sonra gene baktı baya ilgilendi eşim ve kayinvalidem de gelmişti onların girmesine de müsaade etti yani başkası olsa sokmaz açıkçası hepimiz çok memnun kaldık tavsiye ederim 🙏 😘