Yaa kafam çok karışıyor çok sağ olun kızlar bende pek bişe yiyip içemiyorum o yüzden süt içiyorum diş etlerim acıyo. Kalsiyum olsun diye tüketiyorum. Tabi ki köy sütlerinin tadı bambaşka ama ona pek sıcak bakmıyorlar🤐 benim de bir haftadır felan gece aynı saatlerde mideme kramp giriyor uyanıyorum sanki öküz oturmuş gibi acıdan kıvranıyorum acaba dedim paket sütle mi alakalı sizlere sormak istedim 🙏🏻