Mrbla kızlar bugün 31 hafta olduk lakin dundendir bebeğimin hareketlerini çok yavaş hissediyorum normalde baya hissederim çok hareketlidir ama dündendir dikkat ediyorum hem az hem çok narin idrar yollarımda kaşıntı var acaba bu durum etkiler mi bebeğimi bilemedim bu durumu yaşayan varmı acaba ?