Zuhrezuhre Linaa90 ben can Hastanesi’nde çektirdim orda Mehmet Şükrü budak var gerçekten işinin ehli bir doktor ben daha hamile kalamadım ama gerçekten iyi bir doktor kardeşim de onunla hamileliğini geçirdi bir sürü olumsuzluk olmasına rağmen şimdi dünya yakisiklisi oğlu var kucağında ben geçen haziran 2800 TL ye cektirmistim muhtemelen fiyat değişmiştir 🌸
Aysecan0335 Lotus klinik , alsancakta çok memnun kaldım çok iyi ilgilendiler anestezili istemiştim zaten 15 dk da bitti işlem hiç ağrım sızım olmadı ayılırken biraz duygusallaşmıştım bebek gibi ilgilenmişti hemşireler geçen nisanda 1500 e çektirmiştim