ozlemtemel Anneler 2 kez hamüle kaldığımı öğrendim ve ilk hamileliğimdeki belirtilerim hiç yok şuan 7 haftalığız göğüslerimde ağrı felan da yok sizdede böyle oldu mu
Tiiffany ozlemtemel bahsettiginiz bende 3.gebelikte yaşıyorum. 18 haftalıgım ama bebek yok sanki o kadar rahatım çok tuhaf