Kızlar 40 haftayı geçiyorum karnım iki gündür taş gibi oluyor gerim gerim geriliyor bu beni çok rahatsız ediyor yumruk gibi dokundugumda bebek kendini dayamış gibi resmen bir yarım saat geciyo tekrar oluyo bazen hiç gecmiyo tabi kasılma dedikleri bumu karın kasılmasımı yoksa vajinanın yani alt bolgemin mi kasilmasi lazim doğum için ben anlayamadım yaa sabaha kadar uyumadım kivrandim.durdum bir.kez vajinama bıçak saplanır gibi ağrı girdi şuan sa hafif adet olcakmisim gibi bir sanci ama çok değil