Emisse Kızlar 24+3üz doktorum bana hiç d vitamini yazmadı hamile arkadaslarıma hep yazılmıs merak ettim arastırayım dedim 16.haftadan itibaren kullanmak gerekiyormus😞 şimdi gidip alıcam ama biraz moralim bozuldu çok büyük eksiklik olur mu ki bu acaba hiç kullanmayan var mı?
Karabiberimm Emisse bence doktorunuza danışmadan kullanma. 35+6 yım şu ana kadar iki kez yazdı sadece . Şu an kullanmıyorum mesela gerek görmedi
Summerwine Emisse vitaminler doktor kontrolunde kullanılmalı ama d vitamini ne kadar güneşli gün sayısı yüksek olan bir ülke olsakta malesef kadınlarımızın çoğunda eksik.Moralinizi bozmayın bir kan tahlili yaptırın ve doktorunuzla konuşun
Tiiffany Emisse Pufff. Diger gebeliğimde hiç kullanmadım ne onu ne vitamin ne baska ilac. Hıc sevmıyorum içemiyorum da. Sımdı yine gebeyim d witaminş verdi damla seklinde. İçemiyorum cok berbad dedim. Ekmegin üstüne damlat veya baska bıseyın o sekilde olur dedi. Bende öyle yapıyorum :)
haticenurrr Emisse bana yazmıstı ama ben kendim kullanmıyordum yani unutuyordum ihmal ediyordum vs multivitaminin içinde var bu arada dvit, gecen gün tahlil verdim d vitaminim cok iyi cıktı, önceden 5 falan cıkardı 🙈
Emisse Karabiberimm doktoruma yazdım d vitamini kullanmak istiyorum hangisini tercih edeyim diye marka söyledi bana hiç kan felan bakalım demedi anlamadım ki ya😔
Emisse Summerwine birde ben tesettürlüyüm dışarda felanda öyle güneş çok alamıyorum ne yazık kı e kış ayıda malum ama kan tahlili bakmadan marka adı yazdı doktorum kullanabilirsin diye acaba sorun olur mu
Emisse Tiiffany banada kendi doktorum vermemişti yazınca kullanabilirsin dedi inanki anlamadım ben bu durumu ya arkadasımda hamile 2aydan itibaren d vitamini kullanıyor doktoru yazmıs
Summerwine Emisse sorun olacağını zannetmiyorum doktorun yazdıysa dediğim gibi Türkiye de kadınlarda düşük çıkan bir vitamin çünkü.Ben de 12.hafta bittiğinden beri kullanıyorum doğum sonuna kadar da kullanicam
Tiiffany Emisse her doktor farklı. Acıkcası bazısı ilaç yazmayi cok sever. Belkide o gebe bayanın alması lazımdı onu bilemiyorum ama isterseniz doktorunuza sorun gerek duyarsa kullanın sizde geç kalmıs olacagınızı sanmıyorum. Dediğim gibi ben diger 2 gebeliklerimde hiç kullanmadım bi sorunda olmadi. Sımdıki gebelikte çok ısrar etti kullanıyorum bende
Emisse Tiiffany hani kan değerine göremi ilerlesem alsam mı gerçekten bilemedim her doktorun ritüeli farklı gerçekten 🤦🏼♀️
Emisse haticenurrr şimdi baktımda gerçekten benim vitaminin içinde de varmıs10,00 ug diye yazıyor çok kararsız kaldım yaa
Emisse Gunesila03 yok kuzum vermediler multivitaminin içinde de varmıs d vitamini kullanmam gerekir mi ayrıca bilemedim
haticenurrr Emisse aynen yani sonuçlara göre oda ihtiyacı karsılıyor o yüzden ayrıca yazmamıstır doktor ama sen yinede al kullan zarar gelmez 🙏🏻 oceanın zeytin yaglı ve k vitaminli d3ü var onu öneririm🙏🏻
espiri Emisse ilk gebeliğimde gebelikte kullanıldığını bilmiyordum bile cunku doktorum da yazmamıştı simdi ikinci gebelikte doktor kendi yazdı direk tahlil vs yapmadan
Babytwo2 Fazlası toksik etki yapar d vitaminini kafanıza göre kullanmayın multivitaminin içinde varsa ekstra bi damla kullanacaksanız da doktorun dediğinin aynısını alın bazılarında bir damlada 50 bin doz varken bazılarında 150 bin doz var