Vusaleeee Merhaba 31 haftalik hamileyim çok merak ediyorum bu konuyu. En cabuk dogum yada sezaryn ne zaman oluyor ? Bebek kuveze girmezse
hukukcuanne_06 Vusaleeee çabuk derken? 41.haftada bile 24aaat sancı çekip sezaryene dönen arkadaşım var. Sorun olmadan doğabileceği en erken haftayı mı soruyosunuz? 35te falan doğup sorun yaşamayan var ama belli de olmaz herkesin başka olur gebeliği