Diyetisyen 30+6 haftalık hamileyim ve geceleri öksürükle uyanıyorum reflüden dolayı boğuluyor gibi oluyorum 2 yastıkla yatmama, gavıscon içmeme akşam çok geç saatte yemek yememeye gayret ettiğim halde geceler kabus oldu. Ve birde kramplarım çok oluyor hergün 500 ml süt içiyorum peynir ve yoğurtta tüketmeme rağmen kramplarda öldürüyor. Sizler nasılsınız ?
Bittersweet Diyetisyen magnezyum kullaniyor musun? Ben de 30+1 oksuruk reflu nefes alamama oluyor ama kramplarim magnezyumdan sonra bi nebze daha iyi bacagima girmiyor artik en azindan ara sira donerken kasiklarima giriyor