EmiAmir Ben yıllardır kullandım canım çokkk memnundum hapımdan ilk iğne kullandım ara kanama yaptı ve psikoloji bozukluğu oluşturdu hemen bıraktım yaz hapına geçtim tabi bünyeyle alakalı ama benim bünyem şiddetli zaten hasassdır şuan salgın var baş ağrısı ondanmı yaşıyorsun acaba,Yaz hapını yıllarca kullandım Hamd olsun bıraktığım 2 ayda hamile kaldım Adetinide düzenliyor koruması %100 çünkü adetkende içiyorsun iştah açma filan yapmıyor bendeki tek yan etkisi bütün ilaçlara alerjim var kilo artışı sağladı ama birden değil yavaş yavaş bırakıncada ödem oluştu ama bende herşey öyle parol bile yan etki yapar