Kucuk_melegim benimde 34+6 da doğum sancılarım başlamıştı iyi ki gitmisim acile dedim 5 dk bir sancım vardı celeston yapıldı bebisimin ciger gelişimi için birde sancılar için ilaç verildi doğumu ertelemek için şuan da 38+6 prensesim ile hala aynı bedendeyiz. Eğer ağrılarınız sancılarının düzenli ve süresi azaldıysa mutlaka gidin gebelik hastasi küçük olduğu için bebislerimizin ciğer gelişimleri tam anlamıyla tamamlanmiyor o yüzden celeston yapılıyor erken dogum tehdidinde 😇 ama inşallah yalancı kasilmalardir. Sadece adet sancı gibi bir ağrı ise genellikle rahim genislemesinden dolayı olabiliyor doktorum öyle demişti