Fatmapelit12345 aynen öyle çok doğru konuşmuş 😂
Kelebe05 kimseyi dinlemeyin. Mis gibi, muhabbet ederek geçecek doğumunuz. Hiçbir şey hissetmeyeceksiniz ve beneğinizin ilk ağlama sesini, sizin yanağınıza verilince sakinleştiğini görünce her şeye değer diyeceksiniz ki değeceği bir şey de olmayacak 😂 ne karnımı hissettim ne spinal iğnesini. Hatta elime açılan damar yolu çok daha fazla acıdı bende. Keşke onu da belden yapsalardı 😂 sonrasında da saat başı 15 dakika yürüyün her yürüyüşte biraz daha açıldığınızı hissedeceksiniz 🙏🏻