Gokcemom 8 gün oldu sezeryan olalı ilk olduğu için bende bilmiyordum ağrı ve acı kısmını. Ilk 2 3 gün çok zorlandım bende. Desteksiz oturup kalkamama, sızı, dik yürüyememe hepsi normal. Aynı şeyleri bende yaşadım. Şuan hala acım var biraz ama artık çok daha rahatım. 6. 7. Günde rahatlamaya başlıyorsunuz.