Arkadaşlar doktorumdan 37 ye kadar çalışabilir raporu almıştım.
37 hafta raporum 12/01/2023 de resmi olarak başlıyor. Ben şimdi ne zamana kadar raporlu oluyorum yasal olarak ? Ne zaman göreve dönmem gerekiyor? Sgk yı aradım bilmiyorlar. Raporda da sadece izin başlama tarihi var nasıl öğreneceğim ?