Sabah başladı bu durum önce çok üstünde durmadım ama 33+0 im suan normalde çok bulantısı olan bir hamile olmadım
Akşam tekrar mide bulantısı bişey yememe isteği olunca peynir ekmek yedim onu da çıkarttım aslında doktora gidecektim gece ama bugün kadın doğum muaynem var nasılsa rahatladım dedjm acile gitmedim ama şuan sabah 5 yine aynı durum acile gideceğim zehirlenmiş falan olabilir miyim çünkü başka bir hastalık belirtim yok