Minik_annee Arkadaşlar bu saat de yazıyorum gerçekten çekilmez bir şey bazen ağzıma acı acı tat geliyor genelde gece yattigim zaman oluyor bı dört gündür olmaya başladı napicam ben 🥺
Fadikfs Minik_annee valla ne yapsan geçmiyor malesef yatmadan şurup içtim çayır çayır yanıyor resmen geçiren varsa vizede söylesin
Ikranurhtc Minik_annee bende mide degil ama geniz yanmasi yasiyorum asiri derecede gec yemek yedigim zamanlarda oluyor genelde bir bardak su icip basimi baya yüksekte tutuyorum uyurken o şekilde geçiyor yoksa uyku uyutmuyor
_sevdatsn Minik_annee reflü ile birlikte kötü oluyor canım gece yatmadan 2 saat kadar önce yemek yemeyi ve çay kahve gibi şeyler içmeyi bırak Faydasını görürsün birde hamilelikte kaçıncı haftadasınız doktorunuza midenizin çok yandığını söyleyin size şurup verecektir
Minik_annee _sevdatsn 23+1 olduk kontrole gittigim gün soylicem kesin böyle devam ederse çok zor dün duramadim gerçekten bu arada dediğinizi uygulayacağım
Ikranurhtc Minik_annee ayran denemedim hiç 34 hastalık oldum akşam yemek yersem oluyor yemezsem olmuyor oyuzden aksamlari pek yememeye calisiyorum