SedanurAydnAta 36 haftalık hamileyim 2 gündür acayip bacak arası ağrısı çekiyordum dün gecede çok rahatsızlandım 😐 Sabah bi uyandım ki ne göreyim yeşil kanlı damar gibi bi akıntım var 🙊 heyecanlandım kahvaltı bile yapamadım 34 haftalıkken 2 kilo 25 gramdı bebeğim zayıftı 😬 en fazla 2200 olmuştur nasıl olacak köveze girer mi diye kara kara düşünmeye başladım 😐 Sonra kahvaltı bile yapmadan bi panikle hastahaneye gittim doktor alttan muayene etti açıklık yok rahim ağzı çok incelmiş dedi yatış yaptı 1 2 damla kanamam oldu yine 🤯 nst ye bağlandım 70 75 80 sancı ama düzenli değil 🤦🏼♀️ Eve gönderdiler akşamda gelebilirsin 1 hafta sonrada belli olmaz ama korkacak bişey yok sıkıntı çıkmaz 2500 olmuş bile dedi 😊 12 günde 500 gram almış çok şükür 💙 şimdi evdeyim takip halindeyim nişandan kaç gün sonra doğum yaptınız 🤔
Busrakopuz Merhaba canım ben dün ağrı sebebiyle gittim 36+4 üm. bana da rahimde epey incelme var açıklık var dedi yatış verdi. Serum ilaç vs verdi. Bebeğim makat gelişli bu nedenle normal gelmesini istemiyor. Haftaya cuma sezeryan olacağım cumaya kadar yatarak dinlenme verdi