Merhaba kızlar, Osteopati ye daha önce giden oldu mu doğum dan sonra bebeğini götürecek olan var mı? Ben hamileyken gittim ve doğum dan sonra gelmemi istedi çocuk doğum da bazen çıkartılırken zarar görüyormuş,kol çıkıklığı ve ya kolik için.. siz ne düşünüyor sunuz?
Osteopati nedir ne işe yarar?
Osteopati; vücuttaki problemi sadece ağrı olan bölgede aramaz. Ağrının kaynağını tespit ederek sorunu çözmeye çalışır. Vücuttaki hareket, dolaşım, sinir sistemi ve organların doğru çalışmasını uyararak vücudun kendini iyileştirme potansiyelini harekete geçirmeye çalışır. Böylece vücutta iyileşme sağlanabilir.