Buseufuk1531 Merhaba hanımlar nasılsınız 🥰Benim bebeğimin aşağı doğru düştüğünü söyledi çevremden birileri bu iyi birşey mi 33.haftamdayım bir de dün bebegım çöl hareketlıydı ee bugün daha az 🤨
gygy1234 Buseufuk1531 canım sanki biraz erken aşağa inmesi için çünkü doğuma yakın bebek aşağa doğru iner göbek düşer
Tugcelb Buseufuk1531 30 haftalıkken banada karnın aşağı düşmüş gibi diyordu iş yerindeki kadınlar oysaki kontrollerim de bebek kanalda felan değildi şuan 36+3 üz karnım hala düşmedi ve bebek kanalda değil sadece baş aşağı duruyor. İnsanlar boş konuşmyı yorum yapmayı severler😂
Dilara556 Buseufuk1531 günlük 10 defa bebeğin hareket etmesi lazım hareket etmiyorsa sıkıntı dedi doktorum . Bol bol su için bu süreçte
gizemakay Bebek artık yukarıyla bağını koparıyor kanala girince aşağı düşmüş oluyor, yürüme zorlugu cok fazla oluyor, göbeğin cinsel organının üstüne düşüyor. Seninki belki büyüdügünden kaynaklı aşağı sarkmıs olabilir :)