adenleyolculugumuz_ Valla 33+2 deyim aynı şeyi yaşıyorum doktora sordum gayet normal doğum pozisyonu alıyor alta baskı yapıyor dedi
sunmomy haftadan beri vajinamın her yeri ağrıyo kasıklarm ağrıyo kemiklerim kırılacak gibi.. normal tüm ağrılar diyorlar korkmayın ama ekstra garip bişey yaşarsanızz tabiki doktorunuza sorun burdan biz bilemeyiz ki